Bez nadsázky se dá říci, že dnes si může vytvořit webové stránky prakticky každý, kdo umí zapnout počítač. Už není nutné umět programovat v html nebo být dokonale sžitý s grafickými programy. Ovšem pokud budete chtít webovky na odpovídající úrovni s dostatečně vysokou návštěvností, bezpracně to nepůjde.
1. Tvorba webu – architekturu internetových stránek dnes nemusíte složitě programovat. Stačí využít služeb některého z on-line programů, který kódování provede za vás. Na vás jen bude vytvořit hlavní stránku a její podstránky a umístit na ně obsah. V moderních systémech to zvládnete často pouze myši. Pomocí různých šablon je možné vybudovat stránky, které vám budou plně vyhovovat.
2. Obsah – základem každého webu je samozřejmě obsah. Na něm záleží nejvíce. Pokud budete mít sice skvěle strukturované stránky, ale bez smysluplné výplně, nikdo na ně chodit nebude. To platí nejen pro různé blogy, ale také například pro e-shop.
3. Grafika – grafické ztvárnění stránek mnoho lidí podceňuje, ale je také velice důležité. To samozřejmě neznamená, že by web měl být jeden velký obrázek. Vzhled může být klidně i decentní, ovšem na úrovni. Programy na tvorbu grafiky jsou tak intuitivní, že s nimi mohou pracovat i naprostí amatéři. Využijte toho. Některé jsou i bezplatné.
4. SEO – chcete-li, aby k vám na stránky někdo chodil, potřebujete je zvýraznit ve vyhledávačích typu Google nebo Seznam. A k tomu slouží SEO. V principu se nejedná o nic složitého. Mnohdy stačí jen využít pár klíčových slov, díky čemuž stoupnete ve vyhledávačích v ceně. Pokud však máte e-shop nebo stránky, které mají vydělávat na reklamách, je nutné, aby vás vyhledávače zařadili co nejvýše. K tomu už bude potřeba vypracovat i zpětné odkazy a PR články. Zde se nevyplatí škudlit a raději tuto práci svěřit profesionální firmě, jejíž pracovníci této problematické rozumí. V opačném případě budete i přes velkou snahu vždy pár kroků za konkurencí.
Nezařazené